فواید، موفقیت و مراقبت از ایمپلنت

فهرست

فواید، موفقیت و مراقبت از ایمپلنت

ایمپلنت دندان نسبت به مزایای زیادی که دارد بهترین انتخاب برای افرادی است که دندان های خود را از دست داده اند. این روش درمانی به علت ویژگی هایی که در این مطلب مطرح می کنیم نسبت به روش های درمانی دیگر ارجحیت دارد.

برخی از فواید ایمپلنت دندان نسبت به روش های درمانی دیگر عبارتند از:

تشابه زیاد ایمپلنت دندان نسبت به دندان های طبیعی

ایمپیلنت دندان به علت طرز قرارگیری آن، طوری جایگزین دندان های طبیعی شما می شود، که از نظر ظاهری و عملکرد تشابه زیادی نسبت به دندان های طبیعی دارد. گزینه های دیگری که برای جایگزین شدن دندان های طبیعی وجود دارد، مانند پروتز های متحرک و دندان مصنوعی، می تواند در خوردن، زیبایی صورت و همچنین در صحبت کردن افراد اختلال های زیادی ایجاد کنند. به همین دلیل است که ایمپلنت دندان نسبت به این روش ها، برتری دارد.

ماندگاری بلند مدت ایمپلنت دندان

یکی دیگر از معایب بریج های دندانی و دندان های مصنوعی، ماندگاری کم آن ها است. این دندان های جایگزین شده، ممکن است به شرط استفاده و مراقبت خوب، نهایتا تا 5 تا 10 سال ماندگاری داشته باشند. اما این موضوع در رابطه با ایمپلنت های دندانی صدق نمی کند. با اینکه ایمپلنت نیاز به تنظیمات و ویزیت های دوره ای توسط دندانپزشکی زیبایی دارد اما اگر که شما به خوبی از آن ها مراقبت کنید و بهداشت دهان و دندان را رعایت کنید، تا همیشه این دندان ها برای شما هیچ مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

فواید، موفقیت و مراقبت از ایمپلنت

ایمپلنت دندان دچار پوسیدگی نمی شود

به علت اینکه تاج دندان های ایمپلنت، مصنوعی است پس دچار پوسیدگی نمی شود. اما این دلیل نمی شود که شما مراقب لازم از دندان هایتان را نداشته باشید. تمیز ماندن لثه های شما تاثیر مستقیم در ماندگاری دندان هایتان دارد.

اگر دندان هایتان را ایمپیلنت کرده اید می توانید به راحتی غذاهای مورد علاقه تان را بخورید

هنگامی که ایمپیلنت دندان دارید دیگر لازم نیست مانند دندان های مصنوعی، نگران غذا یا خوراکی که می خورید باشید، با ایمپیلنت دندان می توانید بدون هیچ نگرانی و با خیال آسوده تمام مواد غذایی را بخورید و لذت ببرید.

مراقبت از ایمپیلنت دندان

رژیم غذایی بعد از ایمپلنت دندان

در دوره اولیه پس از ایمپلنت دندان لازم است که فرد از غذاهای نرم که نیاز به جویدن زیاد ندارد استفاده کند. اما بلافاصله پس از بهبود کامل می تواند رژیم غذایی همیشگی خود را از سر بگیرد.

رعایت بهداشت دهان

لازم است که بعد از ایمپلنت دندان، مانند دندان های طبیعی، بهداشت دندان هایتان را برای پیشگیری از بیماری های مربوط به لثه رعایت کنید.

بلافاصله پس از ایمپلنت دندان طبق تجویز دندانپزشکی زیبایی، می توانید از آنتی بیوتیک و دهان شویه های مناسب از عفونت محل زخم ایمپلنت پیشگیری کنید.

برخی از خدمات کلینیک دردیس، دندانپزشکی زیبایی :

اصلاح طرح لبخند

لمینت دندان

ارتودنسی

بلیچینگ

ایمپلنت دندان

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
کلینیک تخصصی دندانپزشکی دردیس

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه
Call Now Button