ویژگی های لمینیت های سرامیکی

فهرست

ویژگی های لمینیت های سرامیکی

لمینیت های سرامیکی که به منظور اصلاح طرح لبخند مورد استفاده قرار می گیرند، ویژگی های خاصی دارد که در زیر به آن ها اشاره شده است :

لمینیت-سرامیکی
لمینیت-سرامیکی

زیبایی چشم گیر

مهمترین ویژگی لمینیت های سرامیکی زیبایی منحصر به فرد آن می باشد ، با قرار گیری روکش های سرامیکی دندان ها بسیار درخشان و سفید نشان داده می شود که این امر باعث افزایش جذابیت و زیبایی چهره می شود .

تغییر رنگ

لمینیت های سرامیکی در مقابل غذاها و نوشیدنی های رنگی بسیار مقوم می باشد ، اما توصیه می شود در نوشیدنی های رنگی و مصرف دخانیات تا جایی که ممکن است خودداری نمایید .

امکان ترمیم

در صورتی که لمینیت سرامیکی دچار آسیب دیدگی جزئی شود قابل ترمیم است، مراقبت های بعد از لمینیت دندان بسیار حائز اهمیت است ، از خوردن غذاهای سخت که نیاز به جویدن های طولانی مدت دارد تا جایی که ممکن است پرهیز شود زیرا می تواند باعث آسیب دیدگی لمینیت دندان شود ، در صورتی که لمینیت لب پر یا ترک برداشت نگرانی در این رابطه نداشته باشید زیرا به راحتی قابل ترمیم است .

کاهش فاصله بین دندانی

نامرتبی های جزئی و فاصله بین دندانی را می توان با لمینیت های سرامیکی از بین برد، در مواردی که وضعیت قرار گیری دندان ها نامرتبی جزئی دارد و فرد نمی خواهد که ارتودنسی دندان انجام دهد بهترین گزینه برای رفع این مشکل لمینیت های سرامیکی است ، علاوه بر رفع این مشکل می تواند زیبایی دندان های را دو چندان کند .

حساسیت بعد از درمان

احتمال بروز حساسیت به گرما و سرما بعد از قرار دادن روکش های سرامیکی و کامپوزیتی طبیعی می باشد ، این حساسیت طبیعی و کوتاه مدت است و بعد از گذشت مدتی از بین می رود نگرانی در رابطه با این موضوع نداشته باشید .

افرادی که خواهان انجام لمینیت سرامیکی هستند و می خواهند در رابطه با این نوع لمینیت و ویژگی های آن اطلاعاتی را کسب نمایند می توانند از طریق راه های ارتباطی زیر مشاوره و راهنمایی های لازم را از کلینیک دندانپزشکی دردیس دریافت نمایید . تصوری که در رابطه با پوسیدگی دندان ها بدلیل قرار گرفتن روکش های سرامیکی و کامپوزیتی بین عموم مردم وجود دارد یک تصور اشتباه می باشد برخی از افراد بر این باورند که به مرور زمان با لمینیت کردن، دندان ها پوسیده می شود در صورتی که این یک باور اشتباه است و لمینیت دندان موجب پوسیدگی دندان ها نمی شود .

برخی از خدمات کلینیک دردیس، دندانپزشکی زیبایی :

اصلاح طرح لبخند

لمینیت دندان

ارتودنسی

بلیچینگ

ایمپلنت دندان

راه های ارتباطی کلینیک دردیس ، دندانپزشک زیبایی

منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم

با تشکر مدیریت سایت کلینیک دندانپزشکی دردیس

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
dordis

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه
Call Now Button