سفید کردن دندان

فهرست

سفید کردن دندان

با سفید کردن دندان با استفاده از روش هایی که امروزه مطرح شده است و یک لبخند زیبا می توان جذابیت و زیبایی چهره را چندین برابر کرد ، با استفاده از روش هایی که امروزه بکار گرفته میشود مانند لمینیت دندان و کامپوزیت ونیر علاوه بر سفید کردن دندان ها می توان با مرتب کردن نامرتبی های دندان فرم زیبایی را را در دندان ها ایجاد کرد در زیر به برخی از روش های سفید کردن دندان اشاره شده است

بلیچینگ دندان
• کامپوزیت ونیر
• لمینیت دندان
• باندینگ دندان

سفید کردن دندان

بلیچنیگ دندان

بلیچنگ دندان یک روش بسیار مناسب برای سفید کردن دندان ها می باشد که به دو صورت انجام می گیرد

  • بلیچینگ دندان با ژل
  • بلیچینگ دندان با لیزر

بلیچینگ دندان در مطب دندانپزشک زیبایی و هم در منزل قابل انجام می باشد ، با قرار دادن یک ژل مخصوص بروی دندان ها می توان درخشندگی و زیبایی خاصی را در دندان ها ایجاد کرد ، امروزه در داروخانه ها این ژل های مخصوص موجود هستند ، اما نمی توان با استفاده از این ژل ها نتیجه دلخواه را دریافت کرد سفید کردن دندان در مطب دندانپزشکی بسیار موثرتر می باشد . در بلیچینگ دندان با لیزر از لیزر آرگون برای فعال کردن ژل روی دندانها استفاده می شود و دندان ها سفید و زیبا می شوند . بلیچنگ زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که دندان ها مرتب می باشند و نیاز به اصلا ح ندارند.

باندینگ دندان

در این روش به منظور برطرف کردن نقص های دندانی رزین کامپوزیتی همرنگ دندان روی سطح دندان می زنند .

کامپوزیت ونیر

در میان تمامی روش هایی که به آن ها اشاره شده کامپوزیت ونیر روش مناسب تری می باشد زیرا با مرتب کردن و سفید کردن دندان ها می توان به نتیجه دلخواهی دسترسی پیدا کرد ، در این روش بدون تراش مینای دندان روکشی از کامپوزیت بروی دندان ها قرار می گیرد و فرم زیبایی را در دندان ها ایجاد می شود .

لمینیت دندان

لمینیت پوسته های نازکی از کامپوزیت یا سرامیک می باشد که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد ، برای قرار گرفتن این پوسته ها بروی دندان نیاز به تراش دندان و قالب گیری از دندان می باشد . فرمی که بعد از لمینیت در دندان ها ایجاد می شود بسیار زیبا و چشم گیر است .

برخی از خدمات کلینیک دردیس، دندانپزشکی زیبایی :

اصلاح طرح لبخند

لمینیت دندان

ارتودنسی

بلیچینگ

ایمپلنت دندان

راه های ارتباطی کلینیک دردیس ، دندانپزشک زیبایی

منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم

با تشکر مدیریت سایت کلینیک دندانپزشکی دردیس

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
کلینیک تخصصی دندانپزشکی دردیس

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه
Call Now Button