اصلاح طرح لبخند بدون ارتودنسی

اصلاح طرح لبخند بدون ارتودنسی

امروزه روش های مختلفی برای زیبایی طرح لبخند ارائه شده است که می تواند معایب ظاهری دندان های شما  را از بین ببرد با توجه به اهمیت زیبایی دندان ها نیاز است تا یک روش برای اصلاح بد رنگی یا بد فرمی آن ها در نظر بگیرید .

به نظر می رشد که تنها راه برای داشتن دندان های مرتب و یک دست و زیبا ارتودنسی باشد.

هرچند که ارتودنسی روشی موثر و مانداگار و اصولی برای از بین بردن بی نظمی دندان ها می باشد اما مشکلات سطحی دندان را می توان به کمک لمینیت های دندانی از بین برد.

امروزه  در خیلی از موارد به جای ارتودنسی از لمینیت دندان استفاده می شود و فرد در کمترن زمان می تواند دندان هایی زیبا و مرتب داشته باشد

لمینیت چیست؟

لمینیت ها در حقیقت  روکش هایی از جنس سرامیک و یا کامپوزیت هستند که با پوشش لایه خارجی دندان ها می توانند بسیاری از مشکلات ظاهری آن را بر طرف نماید .

 

رفع شکستگی دندان ها با لمینیت

شکستگی دندان ها در اثر وارد شدن ضربه و یا پوسیدگی بخشی از دندان می تواند ظاهر زیبای چهره را تحت تاثیر قرار دهد . برای رفع شکستگی دندان می توان از موادی همرنگ دندان و بسیار مستحکم و مقاوم استفاده کرد . این مواد کامپوزیت های دندانی هستند که می تواند بسیار روشن و یا تیره تر باشند . انتخاب رنگ در این مواد یکی از مزایای بسیار مهم کامپوزیت ها هستند . دندانپزشک زیبایی با توجه به رنگ سایر دندان ها  می تواند کامپوزیت مناسب دندان های شما را تهیه و به اصلاح شکستگی دندان ها می پردازد .

به کمک کامپوزیت ها می توانید دندان های بد فرم و شکسته خود را اصلاح نمایید .

همچنین  می توانید لب پریدگی و یا دندان هایی که تغییر رنگ داده اند را نیز اصلاح نمایید .

 

اصلاح رنگ دندان با کامپوزیت و سرامیک

یکی از مهم ترین دلایل مراجعه بیماران برای اصلاح طرح لبخند بد رنگ بودن دندان هایشان است .

مصرف دخانیات و یا عدم رعایت مسائل بهداشتی ، دندان های شما را زرد و بد رنگ می نماید . حتی ممکن است که این امر به صورت موروثی در خانواده ها اتفاق بیافتد . از این رو داشتن دندان هایی زرد و بد رنگ می تواند تاثیر به سزایی در لبخند و چهره تان داشته باشد و شما را از داشتن یک طرح لبخند زیبا محروم نماید .

به کمک لمینیت های دندانی می توانید دندان هایی تمیز و سفید داشته باشید .

لمینیت ها به  دو دسته کامپوزیتی و سرامیکی ارائه می شوند که می توان به کمک آن ها بد فرمی دندان ها ، بد رنگی و بی نظمی آن ها را اصلاح نمایید .

انتخاب رنگ دندان ها به سلیقه خود شما و البته نظر دندانپزشک زیبایی است که می تواند با توجه به رنگ پوست شما و فرم کلی چهره رنگ دندان ها تعیین شود .

انجام عمل های زیبایی دندانپزشکی، مهارت بالای جراح دندانپزشک را می طلبد. دندانپزشکی دردیس با سابقه ای طولانی و دارا بودن کادر حرفه ای این اطمینان را به شما می دهد که بهترین تجربه عمل های زیبایی را داشته باشید.

شماره تماس : ٢٢١ ۴۰ ٢٢١

پیج اینستاگرام کلینیک دندانپزشکی دردیس

بعد از انتخاب رنگ مشخص می شود که چه تعداد از دندان های شما باید لمینیت شود . به طور کلی تعداد 16 دندان ( 8 دندان بالا و 8 دندان پایین ) نیاز به لمینیت دارند . که بتواند اصلاح طرح لبخند بسیار ایده آل و طبیعی به شما ارائه نماید .

از این جهت با انتخاب نوع لمینیت اقدامات لازم در این خصوص انجام می شود و شما از داشتن دندان هایی براق و زیبا لذت خواهید برد .

در صورتی که از لمینی های کامپوزیتی استفاده کنید در یک جلسه درمان 2 یا سه ساعته می توانید دندان های خود را به صورت کامل اصلاح نمایید .

اگر لمینیت های سرامیکی انتخاب شما باشند باید دندان های شما تراشیده شود و قالب گیری انجام گردد ،بعد از قالب گیری روکش های سرامیکی برای دندان های شما تهیه و بعد از انتقال از لابراتوار به دندانپزشکی بر روی دندان های شما نصب می شود .

تفاوت های بسیاری میان لمینیت های سرامیکی و کامپوزیتی وجود دارد که باید در مطلبی دیگر ارائه گردد . از این رو می خواهیم که کلیه مطالب سایت را به خوبی مطالعه و برای دریافت مشاوره با متخصصین کلینیک دندانپزشکی دردیس تماس بگیرید و در ارتباط باشید .

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
کلینیک تخصصی دندانپزشکی دردیس

کلینیک تخصصی دندانپزشکی دردیس

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۴ دقیقه
Call Now Button