ارتودنسی همرنگ دندان

ارتودنسی همرنگ دندان

در ارتودنسی همرنگ دندان از بریس های سرامیکی استفاده می شود که به هیچ عنوان بروی دندان جلب توجه نمی کند ، این نوع بریس ها عملکردی مشابه با بریس های فلزی دارند که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفته اند. در گذشته  بریس هایی که مورد استفاده قرار می گرفت فلزی بوده اند ، و ظاهر ناپسندی را بروی دندان ها بوجود می آورد.

ارتودنسی همرنگ دندان
ارتودنسی همرنگ دندان

برخی از متقاضیان ارتودنسی دندان که از وضعیت قرار گیری دندانهایشان رضایت کافی را ندارند می خواهاند که ارتودنسی دندان های آن ها ظاهر زیبایی داشته باشد و قابل دید نباشد ارتودنسی سرامیکی گزینه بسیار مناسبی برای این افراد می باشد ، بسیاری از افرادی که خواهان ارتودنسی همرنگ دندان یا نامرئی هستند بزرگسالانی می باشند که نمی خواهند دستگاه ارتودنسی بروی دندان ها در زمان صحبت کردن یا خندیدن دیده شود .

برخی از افراد تصور می کنند که با بریس های فلزی که در ارتودنسی دندان بکار گرفته می شد می توان نتایج بسیار بهتری را دریافت کرد در صورتی که عملکرد بریس های سرامیکی همانند بریس های فلزی است و با فشار وارده به مرور زمان نامرتبی های دندان اصلاح می شود .

براکت‌های ارتودنسی سرامیکی شفاف است که از ماده‌ای شبیه به شیشه ساخته می‌شود روی بریس‌های ارتودنسی سرامیکی از کش‌های سفید یا رنگی استفاده می شود تا کمتر جلب توجه کند

مزایای استفاده از بریس های سرامیکی

از آنجایی که در براکت های سرامیکی فلز به کار برده نشده است و از ماده‌ای شبیه به شیشه ساخته می‌شود ، مقطع عرضی کمتری دارند و در نتیجه  به اندازه بریس‌های فلزی برجسته نیستند و لب را جلو نمی‌آورند از مزایایی دیگر بریس های سرامیکی که مزیت اصلی آن می باشد نامرئی بودن آن است . لازم به ذکر است هزینه بریس های سرامیکی همرنگ دندان کمی بیشتر از بریس های فلزی می باشد .

قیمت بریس های سرامیکی

حتما برای تعیین هزینه باید وضعیت قرار گیری دندان ها مورد بررسی قرار گیرد به همین علت یک مراجعه حضوری برای تعیین هزینه الزامی می باشد .

برخی از خدمات کلینیک دردیس، دندانپزشکی زیبایی :

اصلاح طرح لبخند

لمینیت دندان

ارتودنسی

بلیچینگ

ایمپلنت دندان

راه های ارتباطی کلینیک دردیس ، دندانپزشک زیبایی

منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم

با تشکر مدیریت سایت کلینیک دندانپزشکی دردیس

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
کلینیک تخصصی دندانپزشکی دردیس

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۲ دقیقه
Call Now Button