بهترین کلینیک ایمپلنت دندان

علیرغم بهبود در مراقبت از دندان، میلیون ها انسان به دلیل از دست رفتن دندان رنج می برند . اصولا به علت پوسیدگی دندان، بیماری پریودنتال و یا آسیب دیدگی ایجاد می شود. برای ساله ای بسیاری، تنها گزینه های درمانی برای افرادی که دندان هایشان را از دست داده بودند، پروتزهای دندانی بودند. اما امروز، ایمپلنت های دندانی در دسترس هستند.

بهترین کلینیک ایمپلنت دندان

ایمپلنت های دندان چیست؟

ایمپلنت های دندانی ریشه های جایگزین دندان به شمار می آیند که از سه قسمت ریشه دندان، عاج دندان و روکش دندان تشکیل شده است. ایمپلنت ها یک پایه قوی برای دندان ها می باشند.

مزایای ایمپلنت دندان چیست؟

مزایای زیادی برای ایمپلنت های دندانی وجود دارد از جمله:

ظاهر بهبود یافته ایمپلنت های که به طور کامل شبیه دندان های طبیعی هستند.

گفتار بهبود یافته با دندان مصنوعی ضعیف است، دندان های مصنوعی می توانند درون دهان لغزش باشند و باعث می شوند که کلمات شما را خجالت زده کنند. ایمپلنت های دندانی به شما اجازه می دهد بدون نگرانی صحبت کنید.

راحتی بهبود یافته از آنجا که آنها بخشی از شما می شوند، از ناراحتی پروتز های قابل جابجایی خبری نمی باشد.

خوردن راحت تر نسبت به پروتزدندان. ایمپلنت های دندانی مانند دندان های طبیعی عمل می کنند و به شما اجازه می دهند غذاهای مورد علاقه خود را با اعتماد به نفس و بدون درد بخورید.

بهبود عزت نفس با ایمپلنت های دندانی که می توانند لبخند شما را زیبا تر نشان دهند.

طول عمر ایمپلنت ها بسیار با دوام هستند و از ماندگاری بسیاری زیادی برخوردار می باشند. با مراقبت خوب، طول عمر ایمپلنت دندان افزایش می یابد.

میزان موفقیت و ماندگاری در ایمپلنت دندان چگونه است؟

میزان موفقیت در ایمپلنت های دندانی بسته به جایی که در فک وجود دارد متفاوت است، اما به طور کلی، ایمپلنت های دندانی دارای میزان موفقیت تا 98٪ می باشند. ایمپلنت با مراقبت مناسب می تواند یک عمر ماندگاری داشته باشند.

چه کسی می تواند از ایمپلنت دندان استفاده کند؟

در اغلب موارد، هر کسی که دارای شرایط جسمانی سالم است می توانتد کاندید مناسب برای ایمپلنت دندان به شمار آید. بیماران باید لثه سالم و استخوان کافی داشته باشند تا ایمپلنت را نگه دارند. آنها همچنین باید متعهد به بهداشت دهان باشند. سیگاری های شدید، افرادی که از اختلالات مزمن کنترل نشده مانند دیابت یا بیماری های قلبی رنج می برند – یا بیماران مبتلا به پرتودرمانی به ناحیه سر / گردن باید به طور فردی ارزیابی شوند. اگر در مورد ایمپلنت ها فکر می کنید، با دندانپزشک خود صحبت کنید تا ببینید آیا آنها برای شما مناسب هستند یا خیر.

راه های ارتباطی با کلینیک دندانپزشکی دردیس

شماره تماس : ٢٢١ ۴۰ ٢٢١

پیج اینستاگرام کلینیک دندانپزشکی دردیس

آیا بیمه هزینه ایمپلنت های دندان را پوشش می دهد؟

به طور کلی ایمپلنت های دندانی در این دوره تحت پوشش بیمه های دندانپزشکی نیستند. پوشش تحت برنامه پزشکی شما ممکن است بسته به برنامه بیمه و یا علت از دست رفتن دندان باشد. شما باید در این زمینه با دندانپزشک و تامین کننده بیمه خود مشورت نمایید.

چه چیزی در ایمپلنت دندان مورد استفاده قرار می گیرد؟

اولین گام در روند ایمپلنت دندانی، ایجاد یک طرح درمان فردی است. این طرح نیازهای خاص خود را برآورده می کند و توسط تیمی از متخصصان آموزش دیده و با تجربه در عمل جراحی دهان و دندانپزشکی ترمیمی تهیه شده است. این روش تیمی مراقبت هماهنگ بر اساس گزینه ایمپلنت است که برای شما مناسب است.

آیا ایمپلنت دندان درد دارد؟

اکثر افرادی که ایمپلنت دندان دریافت کرده اند می گویند ناراحتی بسیار کمی در این روش وجود دارد. بیهوشی موضعی می تواند در طول درمان استفاده شود و اکثر بیماران گزارش می کنند که ایمپلنت درد کمتری نسبت به سایر روش ها در پی داشته است.

پس از ایمپلنت دندان، درد شدید می تواند با داروهای ضد درد مانند تیلنول یا ماتین درمان شود.

تاثیر انتخاب بهترین کلینیک ایمپلنت دندان

هرچه خدمات ارائه شده برای شما به خوبی انجام شده باشد در نتیجه ماندگاری بیشتری دارد در پی دارد.

نتیجه گیری

اگر شما به دلایل مختلف دندان های خود را از دست داده اید و از شرایط جمسانی مناسب برخوردار هستید، می توانید از ایمپلنت دندان برای رفع این مشکل استفاده نمایید. انتخاب بهترین بهترین کلینیک ایمپلنت دندان اولین گام در این روش به شمار می آید.

4 × یک =