بهترین دندانپزشکی در غرب تهران

دهان و دندان یکی از مهم ترین قسمت های بدن می باشد که برای  رفع مشکلات آن باید به نکاتی همچون انتخاب کلینیک دندانپزشکی خوب و دندانپزشک ماهر توجه نماید . ما در ادامه مطلب به معرفی بهترین دندانپزشکی در غرب تهران می پردازیم .

بهترین دندانپزشکی در غرب تهران

دلایل مهم در مراجعه به کلینیک دندانپزشکی دردیس

دلایل مختلفی برای مراجعه کاربران به کلینیک دندانپزشکی وجود دارد که از جمله بیشترین دلایل مراجعه مردمبه کلینیک دنداپزشکی برای ترمیم بیماری های موجود در لثه و درمان پوسیدگی لثه می باشد .  علاوه بر رفع مشکلات بیماریهای دندان ، بسیاری از مردم برای انجام جراحی های زیبایی مانند انجام ارتودنسی دندان ، بلیچینگ با لیزر ، ایمپلنت دندان ، انواع پروتز ثابت و متحرک ، لمینت دندان و … به کلینیک های زیبایی مراجعه می نمایند .

علل عمومی مراجعه به کلینیک دندانپزشکی

اکثر افرادی که به کلینیک دندانپزشکی مراجعه می‌کنند به درمانهای مرتبط با سلامت دندانها نیاز دارند. مثلاً پوسیدگی دندان یا بیماری لثه دو نمونه از متداول‌ترین مشکلات بیمارانی است که به کلینیک می‌آیند. درمانهایی که برای رفع پوسیدگی، کرم‌خوردگی دندان یا بیماری لثه به کار می‌روند، ترمیم، عصب کشی و کشیدن دندان هستند .

انواع درمان در دندانپزشکی

درمان ترمیمی دندان : در این نوع درمان ها ، دندانپزشک به ترمیم دندان ها می پردازد مانند روکش دندان ها ، بریج کردن دندان ها و … .

درمان پروتز دندان : برای این روش از دونوع پروتز متحرک و ثابت استفاده می شود .

درمان ریشه دندان  : این نوع درمان شامل عصب کشی و یا همان روت کانال می باشد .

جرمگیری دندان : در این روش دندانپزشک برای جرمگیری در درمان لثه و همچنین درمان مشکلات موجود لثه می پردازد .

معاینه عمومی بیمار

برای انجام هر گونه فعالیت دندانپزشک باید ابتدا بیمار را معاینه عمومی کند . در این مرحله اگز نیاز به دریافت عکس دندان بیمار باشد ، بیمار را برای گرفتن عکس به قسمت مورد نظر می فرستد . در صورت وجود برخی مشکلات ممکن است از آنتی بیوتیک ویا آرامبخش استفاده نماید . بهترین کار این لاست که هر 6 ماه یک بار به کلینیک دندانپزشکی برای معاینه عمومی دندان ها مراجعه نمایید . زیرا عفونت های موجود در دهان باعث آسیب رسانی به بسیاری از قسمت های بدن می شود . سلام بودن دندان ها خطر ابتلا به سرطان ، پوکی استخوان ، دیابت و بسیاری از بیماری های دیگر را کاهش می دهد .

خدمات کلینیک دندانپزشکی دردیس

با توجه به فعالیت های چند سال گذشته در کلینیک دردیس ، این کلینیک به عنوان بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران شناخته شده است .

کلینیک دندانپزشکی دردیس تمامی خدمات دندانپزشکی را با بهترین کیفیت تحت نظر بهترین دندانپزشکان تهران به بیماران ارائه می دهد .

راه های ارتباطی با کلینیک دردیس 22140221       پیج اینستاگرام       کانال تلگرام

برخی از خدمات کلینیک دندانپزشکی دردیس شامل :

• طرح اصلاح لبخند
  • ارتودنسی دندان
  • پروتز دندان
  • کامپوزیت ونیر
  • لمینت سرامیکی

خدمات زیبایی

در ادامه به معرفی برخی خدمات زیبایی کلینیک دندانپزشکی دردیس می پردازیم :

لمینت سرامیکی : این روش ، یکی  از روش های مقاوم در جراحی زیبایی می باشد . در این روش سطح دندان ها تراش داده می شود و قالب دندان ها در لابراتوار ساخته شده و روی سطح دندان ها قرار گرفته می شود .

کامپوزیت ونیر : یکی از روش هایی می باشد که در حال حاضر مورد توجه بسیاری از مردم شده است . این روش یرای برطرف نمودن مشکلات دندان مانند از بین بردن فضاهای بین دندان و این قبیل موارد استفاده می شود . در این روش بر خلاف لمینت سرامیکی سطح دندان ها بسیار کم تراش داده می شود .

بریج دندان : بریج دندان کاربرد دارد که بین دندان ها فاصله ایجاد شده باشد . مانند زمانی که یک دندان دچار شکستگی زیاد و یا کشیده شده باشد از روش بریج دندان برای از بین بردن فضای بین دندان استفاده می کنیم .

بلیچینگ دندان : بلیچینگ دندان در مواردی استفاده می شود که فرم ظاهری دندان های فرد مطلوب بوده ولی رنگ زیبایی ندارد .

ارتودنسی دندان : ارتودنسی دندان برای رفع مشکلات و ناهمواری های سطح دندان استفاده می شود . یک  روش مناسب برای افرادی که در استخوان فک خود دچار ناهمواری شده و سبب مشکل د رغذا خوردن ، صحبت کردن و … می شود .

نمونه کارهای کلینیک دندانپزشکی دردیس

شانزده − شش =