اصلاح طرح لبخند لثه ای

اینکه از چه روشی و در کجا و نزد کدام متخصص به زیبایی دندان ها و دهان خود بپردازیم موضوع مهمی است. که نیاز به دانش و آگاهی و مطالعه دارد. بسیاری از ما به علت دلایل مادرزادی دارای شکل دندانها یا وضعیتی در لثه هستیم که موجب می شود طرح لبخندمان ناخوشایند یا آزاردهنده تلقی شود. جراحان زیبایی و دندانپزشکان اما می توانند با استفاده از روشهای جالب پزشکی زیبایی مورد نظر ما را به طرح لبخند و دندانها و شکل لثه مان بدهند. اما کدام جراح و دندانپزشک؟ بهترین دکتر برای اصلاح طرح لبخند لثه ای تنها چیزی است که در ابتدای کار باید پیدا کنیم. در اینجا شما را برای این منظور راهنمایی می کنیم.

لبخند لثه ای چیست؟

حتما دیده اید بعضی از افراد وقتی می خندند بخش زیادی از لثه های آنها نمایان می شود. شاید شما نیز از این عارضه رنج می برید. به هر حال چه بخواهیم و چه نخواهیم برای داشتن طرح خنده زیبا به مواردی نیاز داریم که تنها با مراجعه نزد متخصص زیبایی دهان و دندان بدست می آید. وگرنه باید یا با دهان بسته بخندیم یا جلوی دهانمان را بگیریم.

اصلاح-لبخند-لثه-ای

این ایراد به دلایل مختلف پیش می آید. مثلا اشکال در فک به ویژه رشد بیش از حد فک بالایی یکی از شایع ترین دلیل هاست. که در بیشتر مواقع نیاز به جراحی فک دارد. در ادامه به بعضی روشهای اصلاح طرح لبخند اشاره می کنیم.

جراحی فک

اگر اشکال در فک های ما باشد با انجام جراحی فک یا ارتوگناتیک می توان این معضل را از بین برد. در این جراحی به جابجایی فک ها یا اصلاح کجی های آنها پرداخته می شود.

اصلاح طرح لبخند لثه ای یکی از روش های پرکاربرد می باشد و این روش در کلینیک دندانپزشکی دردیس توسط بهترین متخصصین و با استفاده از مواد اولیه باکیفیت انجام می گیرد.

راه های ارتباطی با کلینیک دندانپزشکی دردیس

شماره تماس : ٢٢١ ۴۰ ٢٢١

پیج اینستاگرام کلینیک دندانپزشکی دردیس

ارتودنسی لبخند لثه ای

معمولا برای دستیابی به بهترین اثر و ماندگارترین حالت، همراه با ارتوگناتیک به ارتودنسی هم می پردازند که مجموعاً بهترین نتیجه را حاصل خواهد کرد.

افزایش طول تاج دندان

ممکن است صرفا طول تاج دندانهای شما کوتاه باشدیا طول لثه زیاد باشد. بنابراین بهترین کار بالا بردن خط لثه از روی دندان است. یعنی بخش اضافی لثه را با جراحی بسیار خفیف از روی تاج دندان می تراشند تا تاج دندان طول بیشتری پیدا کند.

لیزر دیود بافت نرم

فرم دهی به لثه ها با استفاده از لیزر دیود که بسیار سریع و بدون دردسر است انجام می شود.

الکتروسرجی

بسیار دقیق و با ظرافت انجام می شود و خط لثه ها با این روش به بهترین شکل تنظیم می شوند.

نتیجه گیری

حال که با موضوع طرح لبخند لثه ای بیشتر آشنا شدید و اگر فکر می کنید که شما نیز داری چنین مشکلی هستید و یا به هر دلیلی از طرح خنده خود راضی نیستید می توانید به مطب بهترین دندانپزشک زیبایی برای اصلاح طرح لبخند خود مراجعه کنید. متخصص حرفه ای زیبایی طرح لبخند می تواند دقیقا مشکلات دهان و دندان و فک ها و ساختار لثه شما را بررسی کند و بهترین روش را برای به دست آوردن بهترین نتیجه پیشنهاد بدهد.

بیست − 3 =